ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΓΟΡΩΝ

Ο ιστότοπος exnovo.gr δημιουργήθηκε από την εταιρεία Στέλιος Θωμαδάκης & Η / Υ, με έδρα την οδό Eschilou 31, Ψυρρή, PC 10554, Αριθμός φορολογικού μητρώου: 801082178, (αριθμός GEMI: 148651802000), τηλέφωνο: +30 210 32 17 722, email : exnovo.1@gmail.com, και είναι πνευματικά δικαιώματα, διατηρεί τα αποκλειστικά πνευματικά δικαιώματα στο σχεδιασμό και το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας, με εξαίρεση το υλικό που προστίθεται από τους χρήστες του.

1. Όροι

Το Exnovo.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί μονομερώς ή να ανανεώνει αυτούς τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτυακού της καταστήματος. Διευκρινίζεται ότι η αλλαγή όρων δεν περιλαμβάνει παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.

2. Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα

Το Exnovo.gr δεσμεύεται για την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρέχονται στον ιστότοπο www.exnovo.gr, τόσο ως προς την ύπαρξη των βασικών χαρακτηριστικών που περιγράφονται κατά περίπτωση για κάθε προϊόν όσο και για την ακρίβεια των δεδομένων που αφορούν τις υπηρεσίες που παρέχονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα του exnovo.gr που υπόκεινται σε τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, τα οποία έχουν ξεφύγει από την προσοχή ή έχουν συμβεί ακούσια ή λόγω οποιασδήποτε διακοπής της ιστοσελίδας λόγω ανωτέρας βίας.

3. Περιορισμός ευθύνης

Το ηλεκτρονικό κατάστημα του exnovo.gr δεν είναι υπεύθυνο για τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να προκύψουν στους χρήστες όταν επιχειρούν να αποκτήσουν πρόσβαση στον ιστότοπο και κατά τη διάρκεια αυτής και σχετίζονται με τη λειτουργία ή τη συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του ιστότοπου. Επίσης, το exnovo.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα για μη εξουσιοδοτημένες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή / και υπηρεσίες ή / και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας

Ο ιστότοπος www.exnovo.gr είναι ο επίσημος ιστότοπος του exnovo.gr. Όλο το περιεχόμενο στους ιστότοπους, που δημοσιεύτηκε από το exnovo.gr, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, υπηρεσιών και προϊόντων είναι πνευματική ιδιοκτησία του exnovo.gr και προστατεύεται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και του διεθνούς συμβάσεις. Τα ονόματα, οι εικόνες, τα λογότυπα και τα διακριτικά που αντιπροσωπεύουν το exnovo.gr ή / και το ηλεκτρονικό κατάστημα ή / και τρίτα μέρη που συνδέονται με αυτά και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους είναι τα αποκλειστικά εμπορικά σήματα και τα χαρακτηριστικά του exnovo.gr ή / και του www.exnovo.gr ή / και τα παραπάνω τρίτα μέρη και προστατεύονται από ελληνικούς, ευρωπαϊκούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και από τον αθέμιτο ανταγωνισμό. Σε κάθε περίπτωση, η εμφάνιση και η εμφάνισή τους στους ιστότοπους www.exnovo.gr δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να εκληφθούν ως μεταβίβαση ή εκχώρηση της άδειας ή του δικαιώματος χρήσης τους.

5. Υποχρεώσεις χρηστών

Οι χρήστες του ιστότοπου www.exnovo.gr αποδέχονται ότι δεν θα τους χρησιμοποιήσουν και το ηλεκτρονικό κατάστημα του exnovo.gr για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή μέσω e-mail ή με άλλο τρόπο μετάδοσης οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο, επιβλαβές, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, δυσφημιστικό, άσεμνο, δυσφημιστικό, παραβιάζει το απόρρητο κάποιου άλλου, δείχνει ενσυναίσθηση ή εκφράζει φυλετικές, εθνοτικές ή άλλες διακρίσεις, μπορεί να προκαλέσει βλάβη σε ανηλίκους με οποιονδήποτε τρόπο, να μην μεταδοθεί σύμφωνα με το νόμο ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως όπως εμπιστευτικές πληροφορίες, ιδιόκτητες και εμπιστευτικές πληροφορίες που λαμβάνονται ή αποκαλύπτονται ως μέρος μιας εργασιακής σχέσης ή καλύπτονται από συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιοδήποτε δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, εμπορικό σήμα, εμπορικό απόρρητο, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα δικαιώματα ιδιοκτησίας, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιονδήποτε άλλο κώδικα, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί για να σταματήσουν, να καταστρέψουν, να καταστρέψουν ή να διακόψουν οποιοδήποτε λογισμικό ή υλικό υπολογιστή, παραβιάζει σκόπιμα ή ακούσια τα ισχύοντα ελληνικά και κοινοτικά Η νομοθεσία και οι διατάξεις της, ενδέχεται να παρενοχλήσουν τρίτα μέρη με οποιονδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για τη συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

6. Αγορές προϊόντων

Το Exnovo.gr καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Ωστόσο, δεν μπορούν να αποκλειστούν περιπτώσεις σφαλμάτων στις τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά των προϊόντων και δεν είναι εγγυημένο ότι δεν θα υπάρχει διακοπή λειτουργίας του ιστότοπου ή “ανθρώπινα” σφάλματα κατά την ενημέρωση / ένδειξη της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας, σας καλούμε αν διαπιστώσετε ότι ένα προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, προτού προχωρήσετε στην παραγγελία του, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 210 32 17 722 ή μέσω της φόρμας email του ιστότοπου. Σας προτείνουμε επίσης, προτού πραγματοποιήσετε αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα για να επισκεφθείτε την ενότητα βοήθειας και όρων χρήσης, όπου θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία και τον τρόπο αγοράς προϊόντων. Αφού κάνετε την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα αυτοματοποιημένο e-mail που θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Από αυτό το σημείο συνάπτεται η σύμβαση μεταξύ μας. Σε περίπτωση που εκκρεμεί πρόβλημα στην παραγγελία σας, τότε θα σας αποσταλεί ένα αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την παραγγελία στον ιστότοπό μας. Δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήστε αυτές τις ενημερώσεις, η αποστολή τους είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Σας προσκαλούμε να διασφαλίσετε ότι αυτά τα e-mail μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας και να τα διατηρήσουν καθ ‘όλη τη διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λάβετε τα σχετικά μηνύματα, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώσετε χωρίς καθυστέρηση. Τα προϊόντα σας παραδίδονται το συντομότερο δυνατό και ανά πάσα στιγμή και δεν υπερβαίνουν τις 14 ημέρες από τη σύναψη της σύμβασης.

7. Δικαίωμα υπαναχώρησης για εξ αποστάσεως αγορές

Σε περίπτωση αγορών που πραγματοποιούνται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και θα πληρώσουμε το τίμημα εάν μας ειδοποιήσετε γραπτώς μέσω της φόρμας επικοινωνίας https://www.exnovo.gr / επαφές ή τηλεφωνώντας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο +30 210 32 17 722 εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ή από τρίτο μέρος που υποδεικνύετε. Με την άσκηση της απόσυρσης, είστε υποχρεωμένοι να μας επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του εξαιρετική κατάσταση (ως καινούργιο) στο οποίο παραδόθηκε σε εσάς ή να μας παράσχετε σαφή και αδιαμφισβήτητη απόδειξη ότι το έχετε στείλει με ασφάλεια εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από εσάς και εντός της ίδιας προθεσμίας είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε τυχόν ποσά που μας έχετε πληρώσει χρησιμοποιώντας τη μέθοδο πληρωμής που έχετε επιλέξει να μας πληρώσετε το τίμημα. Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής, προχωράμε αμέσως στην παραγγελία στον εκδότη της κάρτας και δεν είμαστε υπεύθυνοι για τυχόν καθυστερήσεις στην πίστωση της τιμής σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.

8. Ελαττωματικό προϊόν

Τα προϊόντα μας υπόκεινται σε προσεκτικό ποιοτικό έλεγχο προτού διατεθούν προς πώληση. Σε περίπτωση που για οποιοδήποτε λόγο οποιοδήποτε από τα προϊόντα μας που λαμβάνετε είναι ελαττωματικό, αναλαμβάνουμε την επισκευή ή την αντικατάστασή του. Επικοινωνήστε μαζί μας στο 210 32 17 722 και οι συνεργάτες μας θα αναλάβουν να σας εξυπηρετήσουν.

9. Ακύρωση παραγγελίας

Χωρίς περιορισμό των διατάξεων ανάληψης του άρθρου 9, η παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις: Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει ολοκληρωθεί, αλλά το προϊόν δεν έχει αποσταλεί ακόμη, μπορείτε να καλέσετε στο +30 210 32 17 722 και οι συνεργάτες μας θα ακυρώσουν παραγγελία σας. Αφού λάβετε το προϊόν, καλέστε μας στο 210 32 17 722 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον ιστότοπο, εξηγώντας τον λόγο για τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε την παραγγελία. Ένας από τους συνεργάτες μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας. Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και θέλετε να την ακυρώσετε, επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 32 17 722 και δώστε τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας. Σε περίπτωση που λάβετε την παραγγελία σας, έχετε επιπλέον δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση για τουλάχιστον 14 εργάσιμες ημέρες μετά τη λήψη του προϊόντος. Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην έδρα μας υπόκεινται σε σχολαστικό έλεγχο ποιότητας. Σε κάθε περίπτωση, τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομικά έγγραφα και αποδείξεις. Εάν το κόστος αποστολής επιστροφής του προϊόντος υπερβαίνει το κόστος της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δεν καλύπτεται από το exnovo.gr και χρεώνεται στον πελάτη.

10. Καθυστέρηση παραγγελίας

Η παραγγελία σας ενδέχεται να καθυστερήσει για τους ακόλουθους λόγους: Σε περιόδους ακραίων καιρικών συμβάντων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που μπορεί να επηρεάσουν τη μεταφορά και την παράδοση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση που είναι αδύνατο να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή / και μέσω e-mail (εάν υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία που έχετε εισαγάγει δεν ενημερώνονται σωστά. Σε κάθε περίπτωση, η καθυστέρηση δεν υπερβαίνει τις τριάντα ημέρες από τη σύναψη της σύμβασης. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή e-mail για να αντικαταστήσουμε το προϊόν με κάτι παρόμοιο ή για να περιμένουμε την παραγωγή του εάν είναι δυνατόν, αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να υπερβαίνει τις 30 ημέρες.

12. Αδυναμία παράδοσης

Σε περίπτωση που η συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών δεν σας βρει και η παραγγελία σας επιστραφεί, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να γίνει η αποστολή. Εάν δεν σας βρούμε και η παραγγελία έχει πληρωθεί, τότε το πακέτο θα παραμείνει στα γραφεία μας για 30 ημέρες. Εάν η παραγγελία σας δεν έχει πληρωθεί και δεν μπορέσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, τότε θα θεωρηθεί ακυρωμένη.